Kur pirkti

ASBIS tiekia didelį asortimentą IT produktų savo klientams Lietuvoje. Aplankykite skilti kur pirkti ir sužinokite kur yra artimiausia parduotuvė

ASBIS naujienos

Kovas 14, 2019
It is a wonderful opportunity for face-to-face meetings and discussion of ...
Vasaris 07, 2019
AMD, GPU
16GB HBM2 memory and 1TB/sec memory bandwidth. Extreme performance for extreme ...
Vasaris 05, 2019
CloudFest 2019 is the Largest Cloud, Hosting and Internet Infrastructure ...
Sausis 17, 2019
Intel unveiled the next wave of PC innovation that will advance the PC ...
Sausis 16, 2019
PRESS RELEASE - 16 January 2019, Limassol, Cyprus
Rugsėjis 24, 2018
PRESS RELEASE - September 24, Limassol, Cyprus.
Rugpjūtis 07, 2018
PRESS RELEASE - 7 August, Limassol, Cyprus.
Birželis 26, 2018
The largest international exhibition COMPUTEX-2018 has been finished in Taipei. ...
Antras didžiausias audio technikos gamintojas pasaulyje „F&D” siekia stiprinti pozicijas Lietuvoje

Sausis 30, 2015

Antras didžiausias audio technikos gamintojas pasaulyje „F&D” siekia stiprinti pozicijas Lietuvoje

Kinijos korporacija „Fenda Technologies“, du dešimtmečius gaminanti audio techniką įvairiems garsiems prekės ženklams – nuo „Samsung“ ir „Toshiba“ iki „Ikea“ ar „Wal-mart“, galiausiai nusprendusi išleisti savo prekės ženklo „F&D” liniją, siekia stiprinti pozicijas Lietuvoje ir pasaulinėje rinkoje. Šios antros didžiausios audio technikos gamintojos atstovai Lietuvoje tvirtina, kad jeigu vartotojai geriau žinotų „F&D” produkciją, ji iš lentynų parduotuvėse išstumtų kitų gamintojų garso techniką.

„Ilgą laiką „Fenda“ buvo kompanija, kuri gamino produktus kitoms pasaulinėms bendrovėms. Tačiau 2010 metais bendrovė nusprendė išleisti savą modelių seriją ir specialiai tam sukūrė prekės ženklą „F&D”. Nuo 2012 m. ši produkcija prieinama ir Baltijos šalyse, jau esame pardavę apie 16 tūkst. vienetų audio aparatūros, o sėkmingus rezultatus labiausiai lemia tai, kad „F&D” siūlo aukštos kokybės garso įrangą už mažesnę kainą nei daugelis kitų gamintojų“, – sakė „F&D“ produktus Į Baltijos šalis importuojančios bendrovės „Asbis Vilnius“ produktų vadybininkė Evelina Radišauskaitė.

Pasak jos, „F&D” garso kolonėlių kainos svyruoja tarp 17 € - 159 €. Palyginimui, analogiškos galios ir funkcionalumo kolonėlės, kurias „F&D” pagamina kitiems prekės ženklams, pavyzdžiui „Logitech“, „Microlab“, „Edifier“ ar „Samsung“, gali kainuoti apie 20 proc. brangiau. „Vartotojai dažnai renkasi jiems žinomų prekės ženklų kolonėles, nežinodami, kas yra tikrasis gamintojas. Todėl siekiame populiarinti „F&D” prekės ženklą Lietuvoje, nes šią audio techniką pasirinkę pirkėjai pirkdami analogiškos kokybės įrangą sutaupo ne vieną dešimtį eurų”, – sakė E. Radišauskaitė.

Besirenkantiems audio techniką specialistė pataria palyginti įrenginių galias, funkcionalumą, garso kokybę, patikimumą, įvertinti kainą, patikrinti, ar įranga yra sertifikuota, ar jai buvo atlikti akustiniai ir patikimumo testai.

„Pavyzdžiui, prieš išleisdama kiekvieną modelį, „F&D” atlieka su juo akustikos testą, kurio metu tikrina garsą, vibraciją ir signalo kokybę, bei patikimumo testą – atsparumo aukštai ar žemai temperatūrai, drėgmei, nukritimui, kabelio, mygtuko ar kitų judančių dalių atsparumą lenkimui, dėvėjimui ir pan. Tai atskleidžia produkcijos kokybę ir patikimumą, todėl gamintojas drąsiai suteikia savo įrangai 2 metų garantiją“, – aiškino „Asbis Vilnius“ atstovė.

Šiuo metu „F&D” 80-yje pasaulio šalių siūlo daugiau nei 30 skirtingų garso kolonėlių – nuo kompiuterinių, iki 5:1 garso sistemų. Lietuvoje modelių pasirinkimas kiek siauresnis, tačiau prekybos tinklas išplėtotas po visą Lietuvą – „F&D” įranga prekiaujama visuose buitinės technikos pardavimo tinkluose.

E. Radišauskaitė pastebi, kad tarp vartotojų vis labiau populiarėja tokie garso technikos modeliai, kaip „F&D W330BT”, su kitais įrenginiais susirišantis ir leidžiantis leisti muziką per kolonėles bevieliu būdu.

Disclaimer:: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.